مقاله

وبلاگ نویسی

مقاله

وبلاگ نویسی

  • ۰
  • ۰

میلاد نور


با تبریک میلاد امام علی(ع) و روز معلم، تقارن این دو روز بزرگ را گرامی می داریم وامیدوارم همه فرهنگیان در راستای اهداف عالیه ای که دارند به توفیقی روز افزون نائل شوند.

 این ایام، ایام بسیار مبارکی است و جمع شدن میلاد امام علی(ع) و روز معلم برای ما پیام بسیار ارزشمندی را دارد؛ میلاد امیرالمومنین(ع)، میلاد اولین امام معصوم تولد شخصیتی که امامتش در استمرار حرکتی نبی گرانقدر اسلام با ۲۳ سال زحمات پیامبر اسلام برابری کرد و این بسیار برای ما توأم با افتخار و سربلندی است.ما شیعیان امام علی(ع) باید قدر خود را بدانیم و با تاسی از زندگی آن امام بزرگوار در همه ابعاد بتوانیم یک زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت فراهم کنیم.

امام علی(ع) بالاترین الگو و اسوه در زندگی اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی می باشد هرجا علی است، حق آنجاست و هرجا حق است علی هم آنجا وجود دارد. هیچ جای تاریخ بشریت و نقطه ای از کره خاکی و در جامعه ای در مقطعی از زمان سراغ نداریم که چنین الگویی ارائه شده باشد.

  • ۹۴/۰۲/۱۳
  • نعمت اله اکبری

نظرات (۱)

این ایام را به همه شیعیان و آزاد مردان جهان و اساتید و معلمان گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی